loading...

مجک لرن

در این مقاله دستورالعمل‌های ساده و دقیقی در مورد نحوه استخراج بیت کوین با استفاده از کامپیوتر  شخصی شما ارائه می‌شود. آن را دنبال کنید و در کمترین زمان شروع به استخراج بیت کوین در خان

استخراج بیت کوین با کامپیوتر (راهنمای گام به گام)

admin بازدید : 14 سه شنبه 03 آبان 1401 : 10:17 نظرات (0)

استخراج بیت کوین با کامپیوتر

در این مقاله دستورالعمل‌های ساده و دقیقی در مورد نحوه استخراج بیت کوین با استفاده از کامپیوتر  شخصی شما ارائه می‌شود. آن را دنبال کنید و در کمترین زمان شروع به استخراج بیت کوین در خانه خواهید کرد.

 

برای شروع استخراج بیت کوین در خانه سه مرحله وجود دارد: کامپیوتر خود را آماده کنید، کیف پول بسازید و استخراج را راه اندازی کنید.

 

رد شدن از هر یک از این مراحل به شما اجازه نمی دهد به مرحله بعدی بروید.

 

دسترسی سریع :  نمایش 

سیستم مورد نیاز برای استخراج ارزهای دیجیتال

شما می توانید از هر کامپیوتری استفاده کنید: دسکتاپ یا لپ تاپ.

 

سیستم عامل ویندوز ساده ترین روش برای استفاده است. شما به سختی می توانید در سیستم عامل مک بیت کوین استخراج کنید. اگر از لینوکس استفاده می‌کنید، مشکلی نخواهید داشت.

 

هر طور که بخواهید می توانید به اینترنت متصل شوید. داشتن یک اتصال پایدار مهم است، اما سرعت آن، ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه یا ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه باشد، مهم نیست. می توانید از طریق کابل شبکه، WI-Fi یا USB متصل شوید.

 

ماینینگ در کامپیوتر رومیزی

تنها یک نیاز ضروری وجود دارد: یک کارت گرافیک خوب با حداقل ۶ گیگابایت رم. مقرون به صرفه ترین کارت گرافیک هایی که نیازهای استخراج را برآورده می کنند Nvidia 1060 6GB و AMD RX 480 8GB هستند.

 

ناگفته نماند که هر چه کارت گرافیک بهتر باشد، هزینه بیشتری دارد و ممکن است سود بیشتری به همراه داشته باشد.

 

برخی از کاربران باور دارند  که رایانه های شخصی برای ماینینگ نیستند: کارت گرافیک و سایر قطعات آن خراب می شود، گارانتی را از دست می دهد و غیره. در واقعیت، بین ماینینگ روی ریگ (سخت افزار استخراج) و رایانه شخصی تفاوتی وجود ندارد . هر دو بخش یکسانی دارند: مادربرد، پردازنده، سیستم عامل، هارد دیسک و کارت گرافیک. تنها تفاوت این است که ماینرها ۶ تا ۸ یا حتی بیشتر کارت گرافیک را روی یک کامپیوتر نصب می کنند (در مقابل یک کارت گرافیک در یک کامپیوتر معمولی)، و درب کیس را باز می گذارند و گاهی اوقات چند فن نیز برای خنک سازی بهتر اضافه می کنند.

 

همه کارت‌های گرافیک معمولاً با دو سال گارانتی فروخته می‌شوند و اگر از پردازنده گرافیکی خود به جای بازی برای ماینینگ استفاده کنید، نمایندگی مربوطه نمی‌تواند آن را باطل کند.

 

استخراج در لپ تاپ

همه چیز در مورد لپ تاپ ها کمی خوش بینانه نیست. کارت‌های گرافیک در لپ‌تاپ‌ها معمولاً قدرت کمتری نسبت به رایانه‌های رومیزی دارند. برای استخراج روی لپ‌تاپ، همین نیاز وجود دارد: یک کارت گرافیک با حداقل ۶ گیگابایت رم. پیدا کردن چنین لپ تاپی همیشه آسان نیست. با این حال، در سه سال گذشته شاهد عرضه تعداد زیادی لپ تاپ با پردازنده گرافیکی ۶ گیگابایتی بودیم. نگاهی به Dell G5-5590 با NVIDIA GeForce RTX 2060 یا Lenovo Legion با ۱۶۶۰Ti Mobile بیاندازید.

 

اگر قصد دارید از لپ تاپ خود برای استخراج زیاد استفاده کنید، مطمئن شوید که از خنک کننده مناسب استفاده کنید. قطعات لپ تاپ نزدیک به هم در داخل یک کیس کوچک قرار می گیرند. اگر کارت گرافیک بیش از حد گرم شود، سایر قسمت ها نیز بیش از حد گرم می شوند. دیر یا زود احتمال خراب شدن آنها وجود دارد.

 

 

آدرس کیف پول بیت کوین را دریافت کنید

این مرحله بسیار مهم است. باید درک کنید که در تجارت کریپتو در مقابل تمام دنیا تنها هستید. اگر کیف پول خود را گم کنید، هیچ کس به شما کمک نخواهد کرد. از دست دادن کیف پول بیت کوین مانند از دست دادن پول نقد است، اگر نه بدتر. ممکن است گاهی اوقات پول نقد خود را پس بگیرید، اما بازگشت بیت کوین غیرممکن است.

 

بیایید کیف پول Coinomi را نصب کنیم . برای این کار نیازی به اشتراک گذاری هیچ شناسه یا اطلاعات شخصی ندارید. کیف پول های زیادی در بازار وجود دارد، و این یک تبلیغ نیست: Coinomi فقط یک راه حل قابل اعتماد است. این کیف پول در هر سیستم عاملی از جمله ویندوز، مک، لینوکس، iOS، اندروید در دسترس است.

 

فرقی نمی‌کند کیف پول خود را کجا نصب می‌کنید: می‌تواند یک گوشی هوشمند یا رایانه شخصی باشد. کیف پول می تواند روی همان رایانه ای باشد که برای استخراج از آن استفاده می کنید یا در هر دستگاه دیگری: مهم نیست.

 

مثلاً تصمیم گرفتید کیف پول را روی ویندوز نصب کنید. در ادامه مراحل را برای شما بیان کرده ایم :

 

نسخه ویندوز را دانلود کنید . (لینک دانلود)

دانلود کیف پول Coinomi

با انتخاب گزینه Create a new wallet یک کیف پول جدید ایجاد کنید.

ساخت کیف پول بیت کوین

مهم: مطمئن شوید که عبارت بازیابی کیف پول خود (عبارت یادگاری) را با نوشتن آن روی کاغذ ایمن کنید. دستگاه های الکترونیکی این کار را نمی کنند، به خصوص آنهایی که به اینترنت متصل هستند. در صورت نیاز، با استفاده از این عبارت قادر خواهید بود کیف پول خود را بازیابی کنید.

کیف پول بیت کوین

باز هم، بسیار مهم است: این مجموعه کلمات کلید تمام پول شما است. آن را در مکانی امن نگهداری کنید و به کسی نشان ندهید. حتی اگر Coinomi را از رایانه خود حذف کنید، به لطف این عبارت می توانید کیف پول خود را بازیابی کنید.

 

در اینجا نمونه ای از یک عبارت به اصطلاح یادگاری یا بذر آورده شده است.

scout stomach push neither oak tumble spoon shine hope vessel garlic exhaust elite coconut clarify limit silent hard chronic any hire swarm dial morning

 

مرحله بعدی بررسی اینکه آیا عبارت خود را به درستی ذخیره کرده اید یا خیر. می توانید این مرحله را نادیده بگیرید، اما توصیه می کنیم عبارت یادگاری خود را بررسی کنید.

 

رمز کیف پول خود را ایجاد کنید مطمئن شوید که یک مورد امن را انتخاب کنید.

رمز کیف پول

Coinomi یک کیف پول چند زنجیره ای است، به این معنی که می تواند سکه های دیگری را به غیر از بیت کوین ذخیره کند. در این آموزش ما به بیت کوین نیاز داریم. یک علامت در کنار بیت کوین قرار دهید و برای ادامه روی Next کلیک کنید.

کیف پول بیت کوین

کار تقریباً تمام شده اید: بیایید آدرس کیف پول شما را پیدا کنیم. روی Bitcoin  کلیک کنید.

ساخت کیف پول Coinomi

سپس روی Receive کلیک کنید.

ساخت کیف پول Coinomi

اکنون می توانید آدرس کیف پول خود را ببینید. ادامه دهید و آن را کپی کنید: برای راه اندازی بیشتر به آن نیاز خواهید داشت.

کیف پول Coinomi

اگر کیف پول را روی گوشی هوشمند نصب می‌کنید، باید همین مراحل را دنبال کنید.

 

بهترین چیز در مورد Coinomi این است که می توانید از یک کیف پول در چندین دستگاه استفاده کنید. اگر گوشی هوشمند خود را عوض می کنید یا نیاز به پاک کردن همه چیز از رایانه شخصی دارید، همیشه می توانید کیف پول خود را در هر دستگاه دیگری بازیابی کنید.

 

استخراج بیت کوین در ویندوز با کامپیوتر

در مرحله آخر استخراج بیت کوین با کامپیوتر فایل Quick Start archive  را دانلود کنید . این بسته کاملاً ایمن است: همیشه می‌توانید آن را در صفحه وب pool  پیدا کنید .

 

فایل را از حالت فشرده خارج کنید . رمز عبور ۲miners است ، بدون حروف بزرگ و بدون نقطه در انتها.

Quick Start archive

پوشه Setup را باز کنید، سپس بسته به مدل کارت گرافیک خود به پوشه Nvidia یا AMD بروید.

 

روی فایل eth-pool.bat کلیک راست کرده و ویرایش آن را با Notepad انتخاب کنید. اگر چنین گزینه ای را نمی بینید، ابتدا Notepad را باز کنید و سپس eth-pool.bat را از آنجا باز کنید.

فایل eth-pool.bat

آدرس کیف پول بیت کوین خود را که در مرحله قبل ایجاد کردیم، کپی کنید: bc1qzdnd377m8jl6t79xkph8vvt6fkx4a8ntrnxz67، و آن را بعد از کلمه “user” جای گذاری کنید و کیف پولی را که به طور پیش فرض در آنجا نشان داده شده است، قرار دهید. می‌توانید قسمت «RIG_ID» شامل نقطه را نگه دارید یا حذف کنید. این فقط نام دکل شما است و به هیچ وجه بر سودآوری شما یا چیز دیگری تأثیر نمی گذارد.

 استخراج رمز ارز با کارت گرافیک

فایل را ذخیره کنید و سپس اجرا کنید.

ارزهای قابل استخراج با کارت گرافیک

اکنون استخراج به طور رسمی آغاز شده است. تا زمانی که برنامه ماینینگ را باز نگه دارید ادامه خواهد داشت. اگر آن را ببندید، همیشه می توانید فایل eth-pool.bat را دوباره برای راه اندازی مجدد بیت کوین با کامپیوتر خود اجرا کنید.

 

چقدر می توانید در یک ماه از استخراج با یک کارت گرافیک درآمد کسب کنید

برای یافتن آمار استخراج خود، باید آدرس کیف پول خود را کپی کنید: bc1qzdnd377m8jl6t79xkph8vvt6fkx4a8ntrnxz67، و آن را در کادر جستجو در بالای صفحه وب ۲Miners.com قرار دهید. صفحه ای با آمار خود مشاهده خواهید کرد. اگر بلافاصله پس از اجرای برنامه ماینینگ آن را مشاهده نکردید، طبیعی است. باید ۵ تا ۱۰ دقیقه صبر کنید.

استخراج بیت کوین

می توانید از ۲CryptoCalc برای تخمین میزان درآمد رمزنگاری شده استفاده کنید. مثلا بگویید، شما Nvidia 2070 دارید. به وب سایت ماشین حساب ۲CryptoCalc بروید و یک “۱” را در کنار نام این کارت گرافیک قرار دهید. در زیر می توانید سود ماینینگ این پردازنده گرافیکی را مشاهده کنید: ۱.۸۵ دلار (در زمان نگارش مقاله).

استخراج بیت کوین با ریگ

۱.۸۵ دلار در روز عالی است، اما چگونه می توان آن را دریافت کرد؟ حداقل آستانه پرداخت در ماینینگ وجود دارد. در حال حاضر، معادل ۰.۰۰۵ ETH است که با نرخ فعلی مبادله ۱۵ دلار است. بنابراین برای دریافت اولین پرداخت خود باید حدود یک هفته ماین کنید. می توانید روند را در صفحه آمار خود در وب سایت pool نظارت کنید.

 

ریگ استخراج اتریوم یا بیت کوین

ماینرهای حرفه ای می دانند که دیگر نمی توانید بیت کوین را روی پردازنده گرافیکی استخراج کنید. و برخی از شما احتمالا متوجه چیز عجیبی نیز شده اید. به عنوان مثال، ممکن است در تصویر یک ماشین حساب از بخش بالا به نماد اتریوم به جای بیت کوین توجه کرده باشید.

 

بنابراین، چاره در اینجا چیست؟

اتریوم سودآورترین ارز دیجیتال برای استخراج از پردازنده گرافیکی است. pool دو ماینرز دارای قابلیت مبادله اتریوم به بیت کوین بدون کارمزد و پرداخت به شما در بیت کوین است.

 

بنابراین برای روشن شدن موضوع، شما اتریوم را استخراج می کنید و به بیت کوین پرداخت می کنید. این یک راه عالی برای استفاده حداکثری از دو ارز دیجیتال اصلی در جهان است.

 

 

چه زمانی استخراج بیت کوین با کارت گرافیک کامپیوتر به پایان می رسد؟

شاید بسیاری از شما شنیده باشید که استخراج GPU به زودی به پایان می رسد. این شایعات در پنج سال گذشته مطرح شده است. برعکس واقعیت ها خلاف این را ثابت می کند. قدرت ماینینگ به طور مداوم در سراسر جهان با جهش و مرز در حال افزایش است.

 

استخراج پردازنده گرافیکی در ابتدای سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید و هیچ کس باور نمی کرد که ماینرهای بیشتری در آینده وجود داشته باشد. کارت های گرافیک در سراسر جهان کم بود. کارخانه ها نتوانستند تقاضا را تامین کنند. با این حال، تعداد کارت‌های گرافیکی که در ماینینگ مشغول بودند تنها در یک سال سه برابر شد!

با این حال، این بار، به نظر می رسد که استخراج GPU ممکن است واقعاً بی سود شود. اتریوم، ارز دیجیتال اصلی برای استخراج GPU، در حال برنامه‌ریزی است تا در سال ۲۰۲۲ از استخراج GPU به مکانیسم توافقی Proof-of-Stake تغییر مکان دهد. در بدترین سناریو، ارزهای دیجیتال دیگری نیز برای استخراج در پردازنده‌های گرافیکی وجود دارد.

 

قبل از اینکه خیلی دیر شود، همین حالا استخراج ارزهای دیجیتال را شروع کنید. با آن به عنوان آزمایشی رفتار کنید که تجربه گرانبهایی را برای شما به ارمغان می آورد. فقط مطمئن شوید که همه سرمایه خود را در این ارزها سرمایه گذاری نکنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 162
  • بازدید سال : 777
  • بازدید کلی : 6,014