loading...

مجک لرن

همانطور که می دانید بیشتر مشاغل دنیا برای شکل گیری نیاز به سرمایه اولیه دارند. ساخت ساختمان، فروشندگی محصولات مختلف، مسافر کشی و تمامی مشاغل این چنینی به سرمایه اولیه نیاز دارند. در صورتی که این سرمای

همانطور که می دانید بیشتر مشاغل دنیا برای شکل گیری نیاز به سرمایه اولیه دارند. ساخت ساختمان، فروشندگی محصولات مختلف، مسافر کشی و تمامی مشاغل این چنینی به سرمایه اولیه نیاز دارند. در صورتی که این سرمایه اولیه را نداشته باشید، نمی توانید در این زمینه ها فعالیت کنید. با اینحال برخی از مشاغل هستند که به سرمایه اولیه چندانی نیاز ندارند. در صورتی که سرمایه اولیه ندارید و به دنبال این هستید که در شغلی فعالیت کنید و کسب و کار خود را راه بیندازید امروز با سایت لرن پارسی همراه شوید چراکه در این مقاله قصد داریم به معرفی شغل هایی با سرمایه اولیه کم بپردازیم. این مشاغل برای تمامی رده های سنی مناسب هستند!

 

منظور از شغل با سرمایه کم چیست؟

زمانی که از کلمه شغل با سرمایه کم صحبت می کنیم، منظورمان مشاغلی است که برای فعالیت به سرمایه های هنگفت و میلیونی نیاز ندارند. دقت داشته باشید که تمامی مشاغل، به غیر از شغل کارگری و یا مشاغلی شبیه کارگری، به مقدار کمی سرمایه اولیه نیاز دارند. همچنین دقت داشته باشید که سرمایه اولیه فقط شامل پول نمی شود، بلکه منظور ما از سرمایه اولیه کم حداقل نیاز هایی است که برای فعالیت در آن شغل نیاز دارید.

 

خوب حالا که با کلیت این مفهوم مشاغل با سرمایه کم آشنا شدید، برویم که با یکدیگر این ۱۴ شغل را بررسی کنیم!

 

بدون سرمایه زیاد تدوین گر ویدیویی شوید

یکی از مشاغلی که امروزه بسیار محبوب شده است، شغل تدوین گری ویدیو می باشد. همانطور که از نلم این شغل پیداست در آن باید به تدوین و ویرایش کلیپ ها و فایل های ویدیویی مختلفی بپردازید. به علت اینکه امروزه بیشتر افراد، اوقات فراغت خود را در فضا مجازی می گذرانند تولید محتوا و درآمدزایی در این پلتفرم ها بسیار محبوب شده است. از آنجاکه محتوا ویدیویی محبوب ترین مدل محتوا می باشد، افراد زیادی به دنبال تولید و یا تدوین محتوای ویدئویی می باشند.

 

با آموزش دوره های تدوین گری ویدئو می توانید برای کسب و کارهای مختلف ویدئو تبلیغاتی درست کرده و به این صورت کسب درآمد کنید.

 

در صورتی که نمی خواهید ادیتور شوید، می توانید خودتان کلیپ های جذابی درست کنید و آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای اینکه در این زمینه فعالیت کنید، به یک کامپیوتر با قابلیت های متوسط نیاز دارید. همچنین باید دوره های آموزشی کار با نرم‌افزار ادوبی پریمیر را نیز پشت سر بگذارید. برای اشتراک ویدیو هایتان به اینترنت کافی نیز نیاز دارید. با این وجود، این شغل یکی از بهترین شغل های کم سرمایه می باشد.

 

 

آهنگسازی، شغلی پر درآمد با سرمایه ای کم!

شاید با خود فکر کنید که آهنگسازی به سرمایه اولیه زیادی نیاز دارد. ولی سخت در اشتباه هستید! برای آهنگسازی فقط و فقط نیاز دارید که بدانید به چه شکل آهنگ های خاص و جذابا درست کنید! برای اینکار باید که دوره های آموزشی خاص و پیشرفته ای را پشت سر بگذارید. خوشبختانه علاوه بر دوره های غیرر ایگان و گران، این شغل دوره های آموزشی رایگان بسیار زیادی دارد. شما می توانید با تهیه یکی از آن ها و تمرین و تکرار با استفاده از نرم‌افزار های شبیه‌ ساز، تبدیل به آهنگ ساز ماهری شوید و با فروش آثار خود به درآمد برسید.

 

همچنین دقت کنید که می توانید خودتان، بعد از یادگیری این کار، به صورت فریلنسری فعالیت کنید و با خواننده خاصی کار نکنید. کافی است که آهنگ های زیبایی درست کنید و آن ها را به خوانندگان تازه‌ کار بفروشید.

 

طراح گرافیک، یکی دیگر از مشاغل کم درآمد :

طراحی گرافیک

طراحی گرافیکی، یکی از مشاغل محبوب این روزها می باشد. دلیل محبوب بودن این شغل،  این است که افراد و برندهای زیادی به دنبال گرافیک کاران هستند. در واقع در تمامی قسمت های اینترنت، از علم و هنر گرافیک استفاده شده است. همچنین طراحان گرافیکی می توانند تیزر های تبلیغاتی کاربرپسندی را طراحی کنند. به خاطر همین موضوع صاحبان کسب و کار زیادی به دنیا گرافیک کاران حرفه ای هستند. به همین دلیل این شغل درآمد خوبی برای فعالان خود دارد.

 

برای اینکه در این زمینه فعالیت کنید، باید یک کامپیوتر با کارت گرافیک بالا داشته باشید تا بتوانید نرم افزار های گرافیکی را روی آن اجرا کنید. همچنین باید با اصول اولیه طراحی و نرم‌ افزار های گرافیکی مانند ادوبی فوتوشاپ و ادوبی ایلوستریتور آشنا باشید.در این شغل باید مهارت های طراحی کارو، بنر سایت، تصاویر تبلیغاتی، کارت ویزیت، ست اداری و…را بدست آورید.

 


 

فروشندگی، شغلی بدون نیاز به سرمایه اولیه!

اول از همه باید به این موضوع اشاره کنیم که منظور ما از فروشندگی، این نیست که محصول خاصی خریداری کرده و آن را بفروشید!در واقع برای فروشنده شدن به سرمایه ای برای خرید محصول و راه اندازی فروشگاه نیاز ندارید. بلکه منظورما این است که در فروشگاهی به عنوان فروشنده استخدام شوید. با اینکار می توانید درآمد خوبی داشته باشید. همچنین برای کسانی که می خواهند شغل نیمه وقت داشته باشند، فروشندگی گزینه بسیار خوبی می باشد. همچنین با این شغل می توانید دایره دوستان و ارتباطات اجتماعی خود را گسترش دهید. این شغل بسته به فروشگاهی که کار می کنید، درآمدش متغیر خواهد بود.

 

طراح سایت، یکی از بهترین های شغل با سرمایه کم:

یکی دیگر از بخش های محبوب اینترنت بین مردم، وبسایت ها می باشند. سایت ها از قدیم الایام در اینترنت حضور داشته اند. اصلاً اینترنت به خاطر سایت هایش، تبدیل به اینترنت شده است! به هر حال، این محبوبیت باعث شده است که طراحی سایت تبدیل به یک از شغل های محبوب در بین افراد شود. شما می توانید به صورت های مختلفی در این شغل فعالیت کنید.

 

اولین حالت فعالیت ئر این شغل این است که سایت ها یا قالب هایی آماده طراحی کرده و آن را به کاربران ارائه دهید.حالت دوم این است که شما در شرکتی استخدام می شوید و به عنوان طراح سایت فعالیت خود را شروع می کنید.همچنین می توانید بصورت فریلنسری در سایت هایی مثل پونیشا فعالیت کنید و پروژه بگیرید و براساس پروژه مورد نظر طراحی سایت کنید.

 

برای اینکه یک طراح سایت ماهر شوید، راه دشواری را در پیش دارید. اول از همه باید گرایش خود را انتخاب کنید چرا که دنیای طراحی سایت ها بسیار گسترده است و زبان های برنامه نویسی مختلفی برای سایت وجود دارد. سپس باید دوره های آموزشی مختلفی تهیه کنید و با اصول طراحی وبسایت آشنا شوید. در مرحله آخر باید در این شغل حرفه ای شوید.

 

چرا ادمین شدن را انتخاب نمی کنید؟

شبکه های اجتماعی امروزه دیگر تبدیل به بخش جدانشدنی زندگی انسان ها شده اند. برای بیشتر افراد سرگرمی در شبکه های مجازی خلاصه شده است. همچنین مشاغل زیادی در فضای اینترنت وجود داند که نیازمند ادمین هستند.

 

کسانی که در این شبکه های مجازی فعالیت می کنند، برای اینکه بتوانند محبوبیت پیج خود را حفظ کنند، نیازمند به افرادی هستند که پیج ها و کانال های آن ها را مدیریت کنند. ادمین ها در واقع همان افرادی هستند که این کار را انجام می دهند.

 

یکی از ویژگی های مثبتی که این شغل دارد، این است که می توانید آن را به صورت دورکاری نیز انجام دهید. همچنین به مهارت تخصصی و خاصی نیاز ندارد و هر کسی به راحتی می تواند در این زمینه فعالیت داشته باشد. هرچند این شغل درآمد بسیار بالایی ندارد، ولی کار راحتی است و درصورت بالا رفتن تجربه و داشتن رزومه ای خوب درآمد آن افزایش پیدا می کند.

 

برای اینکه در این زمینه فعالیت کنید، باید با اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی آشنا باشید، زمانتان را به خوبی مدیریت کنید، با اینترنت آشنا باشید، بدانید که هر شبکه اجتماعی چه کاری انجام می دهد و مهم تر از همه، اینترنت کافی برای آپلود و دانلود محتوا موردنظرتان را داشته باشید. پیشنهاد می شود که از دوره های آموزشی موجود در اینترنت استفاده کنید و با اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی یا همان دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید.

 


 

یوتویبر شو، نون تو خلاقیته!

کسب درآمد از یوتیوب

شاید تا چند وقت پیش افراد زیادی با پلتفرم یوتیوب آشنا نبودند ولی حالا همه چیز دستخوش تغییرات زیادی شده است و پلتفرم یوتیوب، در ایران به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل گشته است. افراد زیادی در یوتیوب فعالیت می کنند و از طریق این نرم افزار بزرگ در حال درآمدزایی هستند. یکی از نکات مثبتی که در رابطه با این نرم افزار وجود دارد، این است که یوتیوب به صورت مستقیم به شما پول م یدهد! آن هم به صورت ریال، بلکه به دلار! این موضوع باعث شده است که افراد زیادی از یوتیوب استفاده کنند و از این طریق پول در بیاوردند. شما چرا به آن دسته از افراد نمی پیوندید؟

 

برای اینکه تبدیل به یک یوتیوبر موفق شوید، به خلاقیت و محتوا خلاقانه بیش از هر چیزی نیازمند هستید. باقی پیش نیاز ها، شامل میکروفون، دوربین فیلم برداری (البته می توانید از گوشی به عنوان جایگزین استفاده کنید) یک کامپیوتر متوسط و مهارت سخنروی هستید! اگر نوجوان هستید، پیشنهاد می شود که حتما در یوتویب فعالیت کنید و در سنین نوجوانی علاوه بر تفریح، درآمد خوبی نیز برای خود دست و پا کنید!

 


 

کمک یار فروشندگی، شغلی نه چندان محبوب ولی پردرآمد:

شاید بسیاری از شما ندانید که اصلاً کمک یار فروشندگی چیست و چه کاری انجام می دهد! ولی با به این موضوع دقت داشت که این شغل به سرمایه اولیه بسیار کمی نیاز دارد و همچنین یک شغل نسبتاً ساده می باشد. کمک یار فروشندگی، که برای سادگی در ادامه به آن کمک یار می گوییم، به کسی گفته می شود که مقدمات خرید یک محصول را برای شرکت و یا شخصی آماده می کند. با این آماده سازی، فرایند فروختن جنس سریع تر از پیش صورت می گیرد و دیگر نیازی نیست که فروشندگان برای فروش آن محصول وقت زیادی بگذارند. همچنین ویزیتور ها و اشخاصی که کار مشابه انجام می دهند، مانند کمک یار ها عمل می کنند.

 

برای اینکه در زمینه فعالیت کنید، به ظاهری تاثیر گذار مهارت سخنرانی و سخن وری، اصول بازاریابی و فروش و از همه مهم تر اعتماد به نفس نیاز دارید. در صورتی که این پیشنیاز ها را دارید، پیشنهاد می شود که حتماً در این شغل فعالیت کنید زیرا درآمد خوبی دارد. البته نباید از این موضوع غافل شد که این شغل در ایران نسبت به سایر نقاط جهان محبوبیت و شهرت بسیار کمتری دارد.

 

تبلیغ نویسی، شغلی با کار زیاد و درآمدی زیادتر!

شغل با سرمایه کم

تبلیغ نویسی شغل جالب است و معلوم است که شما باید در آن چه کاری انجام دهید.امروزه شغل تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ به دلیل گسترش و پیشرفت صنعت تبلیغات مورد توجه کسب و کارهای بسیاری قرار می گیرد.

 

برای اینکه در این شغل فعالیت کنید، به خلاقیت و آموزش اصول تبلیغات و بازاریابی نیاز دارید.برای یادگیری این مهارت ها می توانید از کتاب های اصول تبلیغات استفاده کنید تا متن های تبیلغاتی تاثیر گذاری بنویسید. نوشتن شعار تبلیغاتی برای برند های مختلف نیز در این دسته بندی قرار می گیرد.

 


 

 فروشگاه آنلاین داشته باشید!

برای اینکه در این شغل فعالیت کنید، حتماً لازم نیست که خودتان جنسی برای فروش داشته باشید! بلکه کافی است اجناس دیگران را در سایت خود قرار دهید و از فروش آن ها، سودتان را بگیرید.البته باید سایت تان بازدید خوبی داشته باشد تا فروشندگان محصول به شما اعتماد کنند.یکی از بهترین و موفق ترین سایت ها در این زمینه سایت ترب است!

 


 

در واقع شما دارید به عنوان یک واسطه، فروشنده فیزیکی را به خریدار متصل می کنید. برای اینکه یک فروشگاه آنلاین داشته باشید، به یک سایت فروشگاهی، تولید محتوا برای محصولات، محصول گذار برای درج کردن محصولات در سایت و از همه ادمینی برای مدیریت سایت نیاز دارید. اگر خودتان توانایی طراحی سایت فروشگاهی و سئو کردن و ادمینی آن را دارید می توانید به تنهایی شروع کنید.

 

مربی شخصی شوید :

موفقیت امروزه تبدیل به هدف اصلی مردم شده است. بیشتر مردم نمی دانند چطور این موفقیت را به دست آوردند و به دنبال شخصی هستند که آن ها را در این امر راهنمایی کند. مربی ها و یا کوچ ها دقیقاً همین کار را انجام می دهند.

 

اگرکه می خواهید کوچ شوید باید در زمینه های روانشناسی شخصیت، برنامه ریزی و مدیریت زمان، سبک زندگی، پرورش افکار و از همه مهم تر ارتباطات اجتماعی اطلاعات ویژه ای داشته باشید. زمانی که به این اطلاعات دسترسی پیدا کردید، می توانید به عنوان مربی دیگران فعالیت کنید و سبک زندگی موفق را به آن ها آموزش بدهید.

 

بلاگری، شغلی کم درآمد ولی ساده !

امروزه بلاگری شغل محبوبی است و افراد زیادی در این زمینه فعالیت می کنند برای اثبات این حرف کافی است سری به اینستاگرام بزنید!بلاگری می توانید در هر زمینه ای باشد.باید ژانر مورد علاقه خود را پیدا کنید و از همین حالا شروع به تولید محتوا به شیوه بلاگری در پلتفرمی مانند اینستاگرامی کنید.از بلاگرهای معروف در زمینه زیباییی می توان به صذف بیوتی اشاره کرد که با یک سرچ کوچک می توانید شاهد موفقیت ها و درآمد او باشید.

 

ادیتور پادکست، آخرین شغل با سرمایه کم :

ادیتور پادکست،

پادکست به فایل های آموزشی صوتی در رابطه با موضوعات مختلف گفته می شود. ساخت خود پادکست، هزینه های زیادی دارد زیرا به تعداد زیادی میکروفون، فضای آکوستیک و موضوعات جذابی برای گفت و گو نیاز دارید. با این حال، ادیتور پادکست بودن به هیچ یک از این موارد نیاز ندارد!

 

بلکه شما باید با اصول اولیه ویرایش فایل های صوتی آشنا باشید و به نرم افزارهای ویرایش فایل صوتی تسلط داشته باشید. چراکه به نرم افزار ادوبی ادوشین نیاز دارید البته می توانید از جایگزین های آن نیز استفاده کنید.

 

    سخن پایانی

    اگر بهانه نتراشید و واقعا به دنبال کار کردن باشید به راحتی می توانید با انتخاب یکی از شغل های معرفی شده به درآمد برسید.کافی است شغل مورد نظر خود را انتخاب کرده و دانش و مهارت های مورد نیاز آن را فرا بگیرید.

     

    شما دیگر چه مشاغلی می شناسید که می توانند در این لیست جای بگیرند؟ نام آن شغل و دلیل انتخاب خود را در بخش دیدگاه برای ما بنویسید. به نظر شما مقاله امروز کاربردی بود؟ آیا مشاغل معرفی شده در این لیست کاربردی و پردرآمد بودند؟

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 798
  • بازدید کلی : 6,035